Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OK

iacobau

18. 4. 2012 8:57
Není to náhodou neplacená reklama?

0 0
možnosti
R

Roman37c

18. 4. 2012 9:42
Re: Není to náhodou neplacená reklama?

Vždyť je to jedno. Moc šancí podobným podnikům nedávám. Už od začátku devadesátých let, jakmile jsem přišel k penězům, nám kdekdo nabízí nějaké dokonalé služby šité na míru. Ti lidé mají pocit že bych se bez jejich asistence ani neuprdnul. Považují mě za V.I.P., to jest za člověka který jinam než do pětihvězdičkového hotelu nejede a vozit se musí limuzínou, nebo ještě raději letadlem... O banky tohoto ražení jsem se nikdy nezajímal. Mě stačí běžný účet u několika bank a jsem spokojenej.

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 9,54
  • Průměrná čtenost 1218x
Podnikatelka, spoluzakladatelka a ředitelka yourchance, o.p.s. a Zámek Hluboš z.ú., ale také autorka knížky Mise Lombok, pohádek a poezie a člověk s řadou dalších aktivit... více na www.yourchance.cz a www.merunka.biz